In cazul in care aveti o problema cu produsele comandate sau aveti reclamatii referitoare la comanda plasata/produse va rugam sa ne contactati si vom incerca sa remediem problema.
Returnarea produselor se poate face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate, conform prevederilor OG 34/2014. Produsul/produsele trebuie returnate in ambalajul original si sa nu fie deteriorate, folosite sau desigilate. Pentru a evita pierderi ale coletului va rugam sa trimiteti produsele cu confirmare de primire (in cazul in care se trimit prin Posta Romana) la adresa specificata in sectiunea „Contact” sau la adresa specificata pe plicul primit cu comanda dvs. Taxele de ramburs/retur sunt suportate de catre Client.
Nu trebuie sa specificati motivul pentru care returnati produsele iar viitoarele comenzi nu vor suferi penalizari sau intarzieri.
Contravaloarea comenzii va fi returnata prin aceeasi metoda de plata ca si cea folosita de consumator pentru tranzactia initiala in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
Primim inapoi fara nicio explicatie necesara orice comanda atat timp cat produsele returnate indeplinesc urmatoarele conditii:
Costurile pentru retur vor fi suportate de catre Clientul care returneaza comanda.
Daca ati plasat comanda iar coletul a fost deja expediat, insa intre timp ati hotarat ca nu il mai doriti va rugam sa ii spuneti agentului curier sau persoanei de la ghiseul postei sa returneze pachetul. Daca coletul ramane neridicat si nu se specifica returnarea acestuia catre expeditor, acesta va sta 15-20 zile in depozit pentru care se percep taxe aditionale. Deoarece noi dorim sa folosim toate resursele cat mai eficient, va rugam sa va exprimati decizia de a returna coletul si sa nu il lasati nepreluat.